gohle

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Spenderat dagen från sju till halv tolv på gymmet å helgen har bara börjat med strålande väder!!

Av jessica göhle - 27 april 2013 13:54


Yes idag tog jag igen förra helgen efter magsjukan å var lite extra taggad på å få svettas!

Idag blev det ett långt fyspass där det mesta hans med att köras igenom. Har nu äntligen börjat kunna köra lite mera mage nu igen efter skadan men den hänger fortfarande i så blir att boka tid hos naprapaten nästa vecka för att kolla upp om det är nått muskelärt oxå som inte är som det ska i sidan. Känns som det då det strålar ner mot höftbenet å ländryggen ända upp från armhålan i princip. Så nått mysko är det!

Menmen. Efter veckans MMA träning där vaderna fick extra stryk så brännde det extra fint där idag. Körde igenom som standard – MAQ, stöt varav lite extra på 45kg, bänk, benböj, frontböj å marklyft där jag inte kunnat lyfta tyngre efter skadan men idag kunde jag ta 110kg.

Körde även cirkelträning med knäböj, militärpress och MAQ. Riktigt klen i militärpress så ska försöka nöta det lite mer på lätt vikt och bygga upp.

Körde lite extra marklyft sen på 90kg där jag lyfte tre rep. Sen ner och göra armhävningar och sen köra om igen.

Sen fick magen smaka på lite olika övningar innan det var dags att dra sig mot nästa gym place. Där magen fick sig lite till, samt bröst, baksida lår och benpress där jag körde från 70kg upp till 200kg, för att sen trappa neråt igen och avslutade där med att köra 90kg med ett ben i taget. DET TAR att köra ett ben i taget i främst sätesmuskelaturen vill ja lova! 

Med fysdelen avklarad vare dags för 90min spinning som hade 80-tals tema! Så flåsade lika mkt som jag sjung med till alla gamla goingar! Elr ja... första delen sjung jag med å sen av ngn anledning ströps stämman åt ju närmare slutet närmade sig å flåset satt upp i öronen på ett ungefär. Här kändes det extra att vaderna var stumma, första gången man skulle upp å cykla trodde jag vaderna skulle gå av som en fiolsträng. Men efter halva delen hade smärtan domnat av vaderna så var bara mala vidare!

Spinningen hölls av John som var utklädd till en av Kizz medlemar och av Hilde som oxå var en riktig 80-tals pingla! När passet var slut var dock inte John så vitmålad i ansiktet längre;)

Var sjukt kul och energin var på topp hela passet! Kul att de hittar på lite olika saker på gymmet att delta på, tror det uppskattas av alla medlemmar! Blir lätt malätet annars om man kör samma upplägg för länge.

Drog hem utsvulten men slapp laga mat idag då det blev över efter igår, varav citrusmarinerad lax med kronärtskocka!

Blir att dra ut på en promenad nu mellan tvättvarven i tvättstugan i det underbara vädret!

Var riktigt kul att äntligen komma tillbax å köra på MMA träningen! Ska beställa hem ett MMA paket så jag får handskar, tandskydd etc. Kommit till insikt att det behövs så att säga.

Råkade dra till en över ena ögat på träningen sist och bad om ursäkt direkt å kände mig apataskig men han sa att det var bra och att det var lungt! Så har väll inte riktigt kommit in i hela poängen med den sporten kanske om jag ska be om ursäkt varje gång jag nuddar nån i princip men det kommer väll! Haha

Måste försöka plugga lite imorrn då vi fått en del vi ska läsa och en del nya uppgifter nu i kursen som börjar närma sig slutet. Läst i boken biologisk försäljning – så får du hjärnan att vilja köpa. Som är en riktigt bra bok och som har med sig många bra metoder som ska testas framöver;)

Men nu pallar jag inte att sitta mer framför datorn när solen skiner så nu ska jag ut å traska först i riktiga solen sen lägga sig i fejksolen en stund till att börja med. MMMMhmmmHHMhmmmmm MUMMA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica göhle - 26 maj 2013 16:53

Ja säg det hur läget ser ut med nått för tillfället? Gällande senaste skadan i revbenen uppe vid bröstkorgen är det fortfarande inte bra än och jag kan inte snatränga den delen och tar fortfarande smärtstillande fast trappat ner på dosen. Om jag rå...

Av jessica göhle - 18 maj 2013 13:06

Riktigt bra energi idag på gymmet!! var ett tag sen så det var en go efterlängtad känsla! Instigning på gymmet 07.00 efter en stadig frukost och en drink av kostillskottet Fucked up så var kroppen igång! Startade upp med fys först, varav bla: M...

Av jessica göhle - 10 maj 2013 17:19

Ja denna vecka började riktigt fint och kanske sluttat smått stupande neråt, men nu har jag nog ändå landat på plan mark igen! Har som sagt blivit helt bra från skadan i revbenet i sidan så denna vecka startade jag upp brottningen igen. Som tyvärr ...

Av jessica göhle - 22 april 2013 10:36

  Ja denna vecka har väll inte riktigt blivit som tanken var när den kläcktes precis så att säga! Kommer knappt ihåg för tillfället vad jag hållits med ibörjan av veckan för hjärnverket och resterande av kroppen är i lite lagom dvala för tillfäll...

Av jessica göhle - 13 april 2013 14:15

Jahapp! Vad har den här veckan haft att erbjuda montro?? I måndags var det webbseminarium med alla andra i entreprenörutbildningen, som alltid ger en ny energi och är alltid lika kul att höra lite mer hur det går för alla andra! Fått nya övningar...

Ovido - Quiz & Flashcards